Francesco Totti, kicsit másként

 Bár meg kell valljam, amikor először láttam pályára lépni, azonnal beleszerettem a Roma tizesének játékába és nem szivesen írnék róla semmi olyat, mely egy kicsit is rossz színben tüntethetné fel a Capitanót, de a Roma szimbólumának van egy olyan oldala is, ami már-már túlmutat játékoskarrierjén és majd annyi boldog percet szerez nézők ezreinek, mint pályán mutatott játéka. Ez pedig maga a játékos -talán így nem túl bántó- egyszerűbb személyisége és ebből adódó viccesebb médiaszereplései.

Anno könyv is jelent meg a Tottiról szóló vicceket összefogandó, s hogy ezeket a játékos mennyire nem vette magára, azt mi sem bizonyítja jobban, minthogy maga Francesco adta ki azt, a bevételt az UNICEF-nek felajánlva. Lássunk ezek közül néhány jobban sikerültet, megtoldva a játékossal készült pár felvétellel is.

"Del Piero és Totti a moziban ülnek és a filmben éppen egy lóverseny megy.

Tíz eurót teszek a feketére - mondja Alex.

Én meg tizet a fehérre - válaszol Francesco.

Mikor kimennek a moziból, Alex megszólal;

Hát szóval én nyertem, de nem kérem el a pénzt, mert tegnap már láttam ezt a filmet.

Én is láttam - válaszolja Francesco.

Akkor miért fogadtál a fehérre?

Nekem úgy tűnt ma jobb formában van."

S, ha már Totti és Del Piero, nézzük a két csillag közös szereplését az egyik, rövid vicces helyzetjeleneteket rögzíteni próbáló műsor felvételén.

Persze volt, amikor énektudását is megvillantotta már a Roma kapitánya, a 2006-os világbajnokság óta szinte bizonyosan az egész világ által ismert Seven Nation Army így hangzik a focista előadásában;

S, hogy nemcsak ez alkalommal csillogtatta Francesco ezen képességét, arról tanúskodik következő klippünk is, bár mentségére szóljon, itt az egész Squadra Azzurra hozzátette a magáét a 2004-es EB-re készülve

 

Tottit anno egy interjúban kérdezték arról, hogy mégis mivel foglalkozna, ha nem futballista lett volna, mire őszintén csak ennyit válaszolt némiképp ismét sokkolva az olasz közvéleményt; "gyerekként arról álmodtam, ha a foci nem jön össze, benzinkutas leszek. Imádom a benzin illatát, és kiskoromban mindig azt láttam, hogy a kutasok tárcája dagad a sok pénztől. Ha nem lehetnék futballista, már rég nyitottam volna egy benzinkutat".

De, hogy milyen veszteség lenne a világnak, ha a fantasista anno kutasnak állt volna, amikor akár remek showtáncos is válhatott volna belőle, arra itt a bizonyíték;

Végezetül pedig még egy klasszikus történet Totti legendájáról, anno egy riporter ejtette el egy a játékossal készült beszélgetés során, hogy Carpe Diem, melyre Francesco csak annyit felelt, bocs, de nem beszélek angolul.

Hála Istennek a pályán sem vesztette el a játékos humorérzékét, a Lecce elleni tizenyegyesével búcsúzunk, s ne feledjétek; C'é solo un Capitano!



A bejegyzés trackback címe:

https://daje.blog.hu/api/trackback/id/tr42949285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.02.18. 14:04:45

Azért az némi nagyvonalúságról tanúskodik, hogy nem sértődik meg a vicceken, sőt. Ráadásul miután egy kiadványban saját magából csinál hülyét a bevételt fölajánlja a szegény gyerekeknek.

Azzal már inkább elszámolhatna, mi lelte a csapatot Bergámóban. ;-).