Serie A, 20. forduló, eredmények

Csak egy gyors eredménylista a délutáni találkozókról;

Bologna - Milan 1-4 (Di Vaio ill., Kaká(2), Seedorf, Beckham)

Napoli - Roma 0-3 (Mexés, Juan, Vucinic)

Genoa - Catania 1-1 (Milito ill., Martinez)

Lazio - Cagliari 1-4 (Rocchi ill., Jeda(2), Aquafresca, Matri)

Palermo - Udinese 3-2 (Cavani, Simplicio(2) ill., Pepe, D'agostino)

Siena - Atalanta 1-0 (Frick)

Lecce - Torino 3-3 (Munari(2), Castillo ill., Sáumel, Dellafiore, Natali)

Asszem lesz miről beszélni..



A bejegyzés trackback címe:

https://daje.blog.hu/api/trackback/id/tr89901485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucchiaio 2009.01.25. 17:05:15

Hatalmas győzelem, lassan odaérünk a legjobb 4-be! Forza Roma e Cagliari :-)

Hufnagel István 2009.01.25. 17:21:56

Végre úgy játszott a Milan, ahogy tud (Köszönet a justin.tv-nek, láttam is).
Kár, hogy csak ha baj van, akkor megy így.

Calogero 2009.01.25. 17:27:21

De most úgy tűnik megint kezdenek sínen lenni és megvan Beckham első gólja is.
Tegnap én is justinen néztem a Reggina-Chievot és Sport2 ment rajta élőben :-)
Nem tudom a srác, hogy csinálta, de nem lenne rossz, ha online lehetne nézni a Sporttv-t is

Hufnagel István 2009.01.25. 19:59:08

Na, várjunk még a "sínnel" a hétközi fordulóig! Ilyenkor szokott jönni egy gyér döntetlen, vagy vereség. A Genoának kijárna egy hasonló verés, már csak az őszi meccs miatt is. Nem bánnám, ha kivételesen Sevcsenko lőne kettőt, miközben hátul stabil a csapat, persze csak álmodom.
Na, mindjárt jön az Inter. Azt se bánnám, ha Cassano parádézna végre, de az már tényleg több volna, mint ami egy fordulóban megadathat (összes közvetlen üldöző pontokat hullajt és még az Inter is ég).
Ez az a pont, ahol fel kell ébredni és a (holnapi) államvizsgára koncentrálni.

Egyszer én is elkaptam sport2-s NBA meccset sopcaston.
Ha rájövök a nyitjára, hogy kell csinálni...

Calogero 2009.01.25. 20:14:02

Próbáltam kérdezni a srácot, de jó spanyolként nem nagyon beszélt angolul.. Szerdán a Genoával játszotok, szóval én szurkolok nagyon Nektek, szerintem nem lesz gáz, egy pihent Ronaldinho elintézi Militóékat. Cassano úgy tudom nem játszik, illetve, ha játszik is, az csak a sípszónál derül ki, szép lenne egy újabb meglepetés :-)